Scones och te

Ska jag göra till mamma kommer hem. Fast det är ju andra avenyn också.
Men vi har ju en tv i köket, så jag kan ju göra scones medan jag kollar! Gud vad jag är smart.

Jag och Alexandra har haft väldigt trevliga dagar tillsammans. Men tiden har gått så himla fort, och jag blev lite ledsen idag när vi skulle lämna henne. Tråkigt såntdär.
Hade velat ha henne här mycket längre.


Och dagens bästa:

Mamma: Har jag blivit brunare i ansiktet nu?
Jag: Ja lite, varför undrar du?
Mamma: Nej men jag har ju köpt en ansiktskräm som det är lite sol utan brun i.
Jag: asgarv.

Sen lade vi ner den diskussionen. Haha. Det lät så himla kul. Min mamma är jätteduktig på att slänga om ord i meningar, och just den här meningen blev rolig.

Nej, nu ska jag kolla upp recept på scones med mjölk eftersom vi inte har någon fil hemma.

Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0