God morgon!

Eller ptja, jag vaknade för drygt en timme sedan. Gjorde frukost som bestod av ägg och bacon. Mumsigt.

Ja, angående dieten nu dom här två veckorna.
Den första veckan gick det superbra, hade bara problem med sockersuget. Men jag fuskade inget, och det var bra.

Den andra veckan (jag är nu inne på min tredje) har problemet varit att jag bara ätit två riktiga mål om dagen, och sedan bara småätit. Både frukt, keso och "mackor". Mackorna är ju dom som mormor gör, på frön och nötter och grejer.
Kan vara därför jag bara gick ner typ 1gram nu. Så nu har jag bestämt mig att kliva upp senast halv tio varje dag och käka frulle, och sen lunch runt ett och middag vid fem.
Blir jag hungrig däremellan får jag väl käka keso eller något.

Ska inte äta någon frukt nu, bara en gång i veckan när vi är och simmar. Är ju så himla gott med apelsin i bastun! Och mormors bröd ska jag bara äta när vi äter sallad. Som igår käkade jag västkustsallad. (Nej inte den riktiga geggan, utan en sallad med räkor osv), så fick vi ju med bröd men då tog jag en skiva av mormors istället.

Nej nu blir det hårda bud i mellerud!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

Du bör äta mer än frukost, lunch och middag... annars tror din kropp att du går på svält! Frukt är ju bra för dig! Det innehåller socker, ja visst, men bra socker. Socker som kroppen behöver. Du kommer bli alldeles seg om du inte äter bättre:D Ha en jättebra kväll!!//Emma:D

2010-03-31 @ 16:15:18
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0