Vuxen?

Är det så att jag kanske börjar bli vuxen?

Jag tycker om oliver nuförtiden. Jag hatade verkligen det förut.
Jag har börjat få kaffesug och tycker kaffe är jättegott. Med mjölk iofs!

Sen, sist men inte minst. Jag har börjat uppskatta rödvin! Okej, det kanske inte är vuxenpoäng att tycka om alkohol som jag inte tyckte om förut. Men hur många ungdomar, låt oss säga 15-16 års åldern tycker om rödvin?
Inte så många.


bilder från google.se

Micke var här för en stund sen, och vi kollade på blåsningen. haha. Det var rätt roligt faktiskt.
Nu sitter jag och Kenneth och kollar på Johan Falck. Mamma kom precis hem från jobbet.
Vi skulle ha ätit ost och kex igår men det blev inte av. Kanske ska fråga om vi kan göra det nu istället?
Mmh, brieost. (haha, ännu mer vuxenpoäng med ost och kex).


Kommentarer
Postat av: Kent

Ohh rödvin :) sånt gillar jag med... bra med vuxenpoäng på det :) så kul att vi har saker gemensamt^^

2010-01-18 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0