Vad jag behöver



Alla har dom! Alla har någonting man måste få ha i sitt liv. Såna småsaker som gör vardagen lite bättre helt enkelt.


1. Nikotin

Det är tyvärr ganska givet. Och nikoting behöver jag endast för att jag har varit så förbannat korkad och börjat med skiten. Jag skulle ha slutat om jag varit motiverad till det. Men det är jag inte, och då går det inte heller.
Gör inte som jag!

2. Internet/telefon


Jag har vänner över i stort sätt hela Sverige. Jag har även en vän som bor på Åland.
Skulle jag inte ha Internet eller telefon skulle jag helt enkelt inte kunna ha kontakt med mina vänner.

3. Coca cola.


Do I need to say no more?

4. Musik

Samma sak här, behöver jag ens förklara? Musik spelas hela tiden.

5. Min mamma


Min mamma är den bästa i hela världen. Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Vi bråkar, precis som mödrar och döttrar oftast gör.
Mamma har verkligen funnits där för mig, även om jag kanske inte sett det hela tiden. Utan henne skulle jag inte leva idag.



Kommentarer
Postat av: Ida

"Min mammma.. Utan henne skulle jag inte leva idag.

" Hehe det menar du inte? ;) sry men det var lite roligt

2010-02-01 @ 19:06:54
URL: http://crashcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0