Tankar till Leonora och Caroline!

Det är när jag läser sånthär, som jag önskar att jag var miljonär och kunde skänka massa pengar för att hjälpa till.

"Hej alla!

Det är svårt det här, jag vet inte vart jag ska börja.

men kanske jag ska säga att min älskade carro, varit med om en fruktansvärd bilolycka, och att hon just nu ligger nersövd i respirator på umeås universitetssjukhus.

Det är ovissheten som är kanske det hemskaste, att sitta brevid totalt maktlös och bara vänta, vänta vänta vänta.

Caroline blev påkörd precis utanför vår lägenhet vid 16tiden i söndags eftermiddag. hon va ute på en promenad med minja, som klarade sig utan några skador.

Caroline har en allvarlig yttre benfraktur, revbensfraktur, dåliga levervärden, skallfraktur och blödningar både inne och utanför hjärnan.


hon är allvarligt hjärnskadad.


ingen vet vilka men hon kommer att få om hon vaknar upp.


läkarna berättade att hon svävar mellan liv och död, men att i nuläget är det stabilt och det har det varit i snart 3dygn.


vi hoppas och vet att hon kommer klara detta.

det är helt sjukt det som hänt.

och jag ska försöka uppdatera senare.

tack ALLA för stöd!

kärlek"

Det där är ett utdrag från bloggen. Jag hoppas verkligen att det är okej att jag både länkar och kopierar en text.
Iallafall, jag har inte ekonomi att göra någonting. Men jag hoppas att det kanske är någon med bättre ekonomi som ser detta och vill göra någonting.
För det här var det bästa jag kunde göra.
Jag hoppas verkligen att hon blir bra igen! Och att Leo (och självklart alla andra) orkar kämpa på fast det kanske ser mörkt ut ibland. Tänker på er!


Kommentarer
Postat av: cecilia - miliams mamma

Vad fint av dig. Blir helt tårögd.

2010-01-04 @ 11:55:50
URL: http://millesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0