Luddigt inlägg

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera nu. Men i förrgår när jag kom hem till mamma så var hon nog den suraste människan jag har mött. Då hade jag ingen lust att blogga pga att jag skriver så dumma saker när jag är upprörd. Som jag sedan ångrar.
Då fick det vara istället.
Och igår så bråkade jag med mamma. Sen var jag bara allmänt less hela dagen. Hade en klump i magen som jag ville skrika ut. Skrika på någon. Hade ingen lust att blogga då heller. Som ni kanske förstår?

Idag står väl städning och jäs på listan. Jäs varenda dag nu...
Ska verkligen försöka få ödlan såld. Är det ingen som är intresserad av en leguan?
Ibland verkar alla vilja ha en Men ibland, som nu, vill INGEN ha en.
Det är en nu som kanske är intresserad. *hoppas*

På fredag kommer kära Jennifer och hennes karl. Det är efterlängtat. Jag har inte träffat Jennifer på flera månader känns det som. Men på fredag då smäller det.

Jag ska skriva CV också som jag kan lämna in, typ överallt. Måste verkligen ha ett jobb nu. Jag orkar inte gå omkring såhär. Förstår inte hur folk står ut med det...

2½dl mjölk
2tsk snabbkaffe
2tsk oboy

värm i micron. MUMS! hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0