Kasst

Det här är en kass kväll.
En kväll där jag tänker alldeles för mycket för mitt eget bästa.
En kväll då jag har insett att personer jag älskar och behöver i min vardag för att jag ska fungera antingen bor dryga 30 mil bort, eller i ett helt annat land.
En kväll då jag kommit på att jag i stort sett har blivit en känslokall jävla fitta.
En kväll då jag har kommit på att jag bara vill kunna skicka ett sms, och 2 minuter senare sitter någon i min säng i mörkret och röker med mig medan jag gråter.
En kväll då allting känns förändrat.
En kväll då jag inser att nästan alla jag hållit kär har försvunnit.
En kväll då jag inser att så som jag lever, inte fungerar.
Någonting måste ändras.

Allt jag behöver just nu, finns helt enkelt inte här. Och jag måste lära mig att leva med det.

Och jag lovade mig själv att inget sånthär skulle komma upp i bloggen. Men eftersom jag inte kan prata om det, så vill jag få ut det i text.
Ord och meningar som just nu finns tillgängliga för hela världen.
Ursäkta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0