dränker mina sorger...

... genom att sitta och kolla på den här hemsidan.
Dom har så sjukt snygga grejer, och jag skulle inte grina om jag fick mycket av de saker som finns. Åhå!

Lägger in lite bilder.


Några kg mindre och några slantar mer så skulle jag köpa den här.
Bild från pinupgirlclothing.com


Den här toppen skulle jag inte vara jätteledsen av att ha.
Bild från pinupgirlclothing.com


Ska man röka, så kan man ju göra det snyggt?
Bild från pinupgirlclothing.com


Eller vad tycker ni?
Bild från pinupgirlclothing.com


Den här var också jättesöt!
Bild från pinupgirlclothing.com


Så himla fin klänning!
Bild från pinupgirlclothing.com


Så jävla sött halsband!
Bild från pinupgirlclothing.com


Jag vill verkligen ha. Mhm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0