Back!

Förlåt för den kassa uppdateringen, men mitt internet har inte fungerat på flera dagar. Men nu är jag tillbaka.
Så vad har hänt?
Absolut ingenting. Vi var ut en sväng i tisdags eftersom det var röd dag igår. Mycket trevligt! Blev lite dålig stämning pga vissa saker, men vi klarade ju oss utan några dramatiska upplopp. Haha.

Vi ska ju som sagt sälja våran älskade lilla ödla pga tidsbrist. Det kanske kommer någon från Västerås och hämtar den! Finns det inga ödlor där nere? Haha.


Igår så var det en riktig jäsdag. Jag, Bob och New Guy kollade på tv hela dagen. Fast sen framåt kvällen så städade jag och Bob, eftersom jag egentligen skulle ha fått besök idag. Men det blev tydligen inget av det.
Tycker att man faktiskt kan säga som det är från början?

Vad har ni för planer för helgen då? Fest? Hemmakväll? Dejt?

Nu ska jag försöka göra något att äta. Hoppas ni har det bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Alex

JAg har det bra^^ fredrik tatuerar sig just :D men i helgen så vet jag inte.... får min lön först i slutet av januare.... e fett bajs... vart e du i böejan av februari? :D PUSS

2010-01-07 @ 16:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0