Vad jag tycker om de olika bloggarna

Ja, jag tänkte skriva lite vad jag tycker om de olika storbloggarna då jag faktiskt har börjat följa några.

Kissies.se

Ja, vad kan jag säga? Jag tyckte hon var ganska rolig i början, då hennes attityd mest bara var en image och ett sätt att provocera på. Provocera kan man ju göra, men hur kul är det att vara känd för att egentligen vara Sveriges mest korkade människa?
Jag tycker hon har gått överstyr, och inte vet vem hon själv är. I grund och botten tror jag att hon är en fruktansvärt osäker människa som tror att man kan finna lycka i skitsnack och klanka ner på andra. Jag menar, varför skulle hon annars redigera bort halva kroppen?
Om hon var säker i sig själv, och framför allt nöjr med sig själv så skulle väl hon inte göra det.
Nej, sluta upp med fasonerna nu! Börja blogga lite seriöst nu, och gå i skolan på svenskalektionerna? Det tror jag skulle behövas iallafall.

Gaybloggen.com

Jag tyckte den här bloggen var rätt tråkig från början, men när man har hängt med ett tag så har den faktiskt blivit mer och mer intressant. Och ingen har väl missat att Amir och Alexandra har "gjort slut" nu? Alltså avslutat deras vänskap. Personligen tycker jag att det är bra, för då kanske hans blogg blir känd för honom och inte för Kissie. Att han tar upp HBT-frågor då och då tycker jag är super! Jag gillar Gaybloggen. Alla borde läsa den.

Paow.se

Jag har väldigt delade meningar om den här bloggen, faktiskt. Jag tror Paulina är en fruktansvärt smart människa egentligen. Och när hon skriver "korkade" eller "elaka" saker så är det nog endast för att provocera. Jag tycker iallafall att hon inte är helt tappad bakom flötet.

Dessie.se

Jag har bara ett ord att säga: fjortis.
Tror aldrig jag har skådat en så liten flicka trycka upp brösten och pluta med läpparna mer än vad den här flickan gör. Dessutom tycker jag hennes blogg är totalt jävla ointressant, faktiskt.

Fokis.se

En gullig blogg, men jag tror foki faktiskt är väldigt lömsk. Det är något som känns skumt över henne. Hon är inte den hon utger sig för att vara. Hon är nog som Kissie fast på ett lite smidigare sätt..


Obs. Det här är mina pesonliga åsikter, och man får väl ha det? Yttrandefrihet finns det något som kallas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0