Stockholmsresan i bilder

Jag har ju utlovat bilder, och här kommer dom!



Alexandra mötte upp mig


Sen kom Hanna...


... Och Eveline. Dom käkade på Kungshallen


Senare på kvällen blev det sushimys


Vi lyckades trycka i oss ost och kex


Pigga brudar? Inte riktigt. Kollar ni noga ser ni att jag ligger och pekar finger också.


Sen åkte vi iväg till Kista galleria och letade efter en röd jacka till Hanna (som är på bilden). Men vi hittade inte den där jackan. Hanna blev upprörd. Haha


Sen åkte vi hem och fixade oss inför party. Jag och Hanna


Jag och Eveline


Jag och Alexandra


Jag


Sen dansades det hela kvällen. Jag vaktade väskor


Sen kom vi hem. Hanna och Pontus drack rödvin. Jag drack en energidryck. Haha

Det var våran helg i bilder!


Kommentarer
Postat av: Bellezza

älskar din blogg riktigt bra :)

kom gärna in och börja läs min också:)

Kram

2010-02-08 @ 21:22:57
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Kent

låter som att det vart en trevligt helg! hoppas att du inte ble valltför sjuk... såg i inlägget innan att du hade ont i bihålorna och grejer!

Men jag tycker du ska forstätta med bloggandet... jag är en trogen läsare som kollar så ofta jag kan!

2010-02-14 @ 09:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0