Tillbaka

Nu har jag kommit hem. Har varit inne i stan. Fikade med Micke och Patrik innan alla åkte vidare till sitt.
Mötet med jobbcoachen gick faktiskt förvånansvärt bra!

Jag har iallafall kommit över min extremt traumatiska upplevelse imorse. Uhu. Det var verkligen inte kul, och det är nästan lika kallt nu.
Det berättade jag ju inte... Det var verkligen sjukt kallt här imorse. Tänkte då att jag skulle göra ett litet test.
Jag öppnade då kylskåpet, och det var ingen skillnad. Jag bodde alltså i ett stort kylskåp imorse...


Nu ringde alexandra, så ska samtala med henne!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin header:)

2010-02-24 @ 17:43:03
Postat av: Ida

Sv: Ja han sa att han skulle komma :) Bob med. Jag trodde att ni skulle sova här? :D haha

2010-02-25 @ 19:38:20
URL: http://crashcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0