Tiiiiiisdag!

God morgon!

Eller ja, det är inte morgon. Och jag är faktiskt inte nyvaken för en gångs skull. Vaknade runt tolv, alltså inte för sent. Jag har lallat omkring här hemma och tyckt synd om mig själv då jag är sjuk.
Vaknade med sån hemsk huvudvärk. Blä.
Min syster kom hem för en stund sen och vi tog en varsin cupcake och käkade. Mums.

Mamma kommer hem om en timme, och jag skulle verkligen vilja dammsuga och städa jättemycket för att hon ska bli glad. Men jag orkar verkligen inte. Jag gillar inte att vara sjuk.

Någon dag i veckan ska jag tatuera mig. Nej, jag har inte lyckats göra det än. Men såfort jag frisknar till lite så kommer nålen med bläck sitta i mig. höhö.
Just nu är Jennifer hos tatueraren och gaddar sig också. Hennes första. Hoppas hon blir nöjd!

Nu tänkte jag kolla runt på lite bloggar och se om jag hittar någon intressant och spännande. *håller tummarna*. Haha.


Otroligt vacker pose!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så HIMLANS fint hår alltså! möh

2010-02-10 @ 18:16:56
URL: http://maskihalllonen.blogg.se/
Postat av: Kent

Hej hej inte kul att du är sjuk ju :(



Men vilken fin bild på dig! skthäftig färg!



Du får ta å lägga upp bild på din tatuerng när du gjort den. Jag är nyfiken! :)

Kramar på dig!

2010-02-14 @ 09:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0