På gång

Nu sitter jag här och ska alldeles strax gå till bussen som tar mig till en timmes väntan på resecentrum. Därefter går bussen till el stockholmo!
Gud vad himla roligt det ska bli.

Ska möta upp Alexandra klockan tolv när min buss kommer in, och vi skulle luncha tror jag visst.
Sen kommer Eveline och Hanna vid tre. Lilla Hanna som har jobbat natt inatt. Tycker lite synd om henne.

Men ja, den här resan behöver allihopa nu tror jag. Har tydligen varit lite smådeppigt på alla håll. Och så var det på tok för länge sedan sen vi sågs.

Lyssnar just nu på den här låten. Mums. Men gillar nästan Hardline's version bättre.

Jaja, kommer vara kasst med uppdateringar nu när jag är i huvudstaden, men ni får ha en himla trevlig helg. För det ska jag ha minsann!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0