Lite små updates

Ja, som sagt har jag ju börjat använda min twitter. Lite segt att jag inte kan twittra via sms bara.. Men men.

Så, vad har hänt de senaste dagarna?
Inte så mycket.

Jag har tatuerat mig. Slänger upp en bild på den sen, för just nu verkar inte min jävla kortläsare i datorn vilja funka.

Min mobiltelefon har legat i vatten.
Min dataskärm håller på att knäckas. Eller ja, den har redan knäckts... Som tur är har jag försäkring på den, så jag måste ta en tripp till Gävle snart. Ska vi ses Jennifer?

Är ensam hemma ikväll, och har inte så mycket för mig. Micket och Patrik var ut en sväng här. Micke kom på att han ska börja blogga, och jag ska försöka hjälpa honom med designen... En väldigt enkel, eftersom jag inte är så haj på det här med HTML. Han ska som tack fixa en header till mig. Eller ja, kanske iallafall. Annars ska jag försöka tvinga Bob att göra det. Moaha. Hon är duktig på photoshop så.

Ja, nu ska jag fortsätta spela lite på facebook. Jag är en facebooknörd.. Haha!

Heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0