Hårsnodd

Jag hittade en. Moaha! Så nu jäklar kan jag sätta upp håret.


Men jag och braskaminen har börjat komma väldigt bra överens iallafall! Det känns ju skönt, att vi kan lägga alla våra konflikten åt sidan och göra någonting bra av det hela.
Jag har eldat som en tok idag ska ni veta!

Sitter och halvkollar på något ganska kasst program på fyran. Någon som opererade hjärtat. Varför kommer det såna vågor ibland?
Kockserier, sjukhusserier, desperata hemmafruarserier. Och så vidare. Det är ju rätt tråkigt att kolla på tv när var man än zappar så är det ett program med liknande innehåll... Nåja, jag får väl nöja mig med att jag faktiskt har en tv.

Tänkte röka och sova nu. Ni får sussa så gott!

Natti.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: OOOOH NOOOO. Det måste vara mitt fel att all den här snön kom :(

2010-02-23 @ 12:05:05
URL: http://crashcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0