El Stockholmo!

Nu sitter jag här framför datorn, och känner mig allmänt asocial.
Hanna, Alexandra och Evelin sitter och käkar frulle, man jag är ingen frullemänniska. En cigarett och ett glas juice så är jag nöjd.

Igår kom Matilda förbi en sväng (Alexandras kompis) och vi satt och snackade skit medan vinet flödade. Jag tror jag var den enda som blev lite finurlig. Haha.

Idag så ska vi nog in till stan. Vi befinner oss i Märsta just nu, så det tar ju ett tag.
Sen ikväll ska vi gå ut på krogen! Gud vad roligt det ska bli att gå ut med mina flickor igen.


Slänger in lite bilder senare från igår, för Alexandra är så himla bra och har minneskortsläsare i datorn. Och jag har äntligen hittat min digitalkamera. Eller ja, jag hittade en laddare för min är borta. Höhö.
Så nu får ni nog färska bilder i bloggen! Kanonkul.


Ni får ha det så bra, för det ska jag ha. Möhö.


Kommentarer
Postat av: DONKEN

sköj! :D hähä.. det är nästan så man blir lite avundsuk faktiskt.. ;) pössen

2010-02-06 @ 18:22:14
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0