Utökat familjen

Ja nu har våran katt fått sina ungar. Det blev bara två. Trodde faktiskt det skulle bli fler med tanke på hur stor hon var.

En liten misse som ser ut som wiskaskatten, ni vet den i wiskasreklamen? Hur söt som helst.
Den andra är sköldpaddsfärgad, och ingen svans. Haha. Den är outvecklad. Stackarn.
Så nu är vi två till i familjen. Än sålänge iallafall!

Imorgon åker jag till Södertälje! Woho säger jag bara. Ska som sagt träffa Bimbo, och det ska bli superkul! Sen fick jag reda på att Jennifer ska åka med samma tåg ner till Stockholm, så vi får sällskap på tåget. Kan det bli mer awesome?


Kommentarer
Postat av: Alex

AAW :D mina kissebebisar borde komma snart! men dem ska väl DÖ :D men men jag kom på en sak... mina katter fyller ETT år på måndag! hälsa bimbo från mig! hoppas du har det kul hos henne! kraam

2010-04-23 @ 06:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0