Nu kryper jag till sängs

Jag somnade idag, från klockan halv fem till halv nio. Inte skitsmart kanske?
Fast jag sov så känner jag mig fortfarande trött.

"Jag känner mig piggare av dieten". Haha. Så mycket för det! Kanske skulle sagt "peppar, peppar ta i trä" efteråt.

Föresten, har jag berättat att våran gamla katt ska få en kull? Ja, IGEN. Vad hände?
Hon går omkring här, jättetjock med gigantiska tuttar och bara väntar på att få klämma ut några ungar.
Någon som vill ha en kattunge? Förhoppningsvis är det inte inavel. Risken är dock stor med tanke på att vi har två hankatter, ingen är kastrerad och ena är hennes son.

Vi har fått väldigt många kullar den senaste tiden, och jag har aldrig varit hemma någon gång. Nu ska jag verkligen vara det! Borde ju vara häftigt att se.

Nej nu ska jag verkligen sova. Nattinatti på er!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Jösses! Kastrera katterna! :o

2010-04-22 @ 17:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0