Jag måste bara få säga

Att jag älskar att Alexandra gav mig tipset om stekta tomater. Det är verkligen sjukt gott!
Igår åt jag stekta körsbärstomater med bacon, salt, peppar och vitlök.
Idag käkade jag "vanliga" tomater med bacon, salt peppar och vitlök. Lite bearnaise till såklart!

Känns som jag skulle kunna leva på den maten.


Men iallafall, skillnaden jag märkt nu när jag gått på denna diet är:

Jag har fått starkare naglar. Mina har alltid skivat sig och varit supermjuka, men inte nu.
Jag är piggare och gladare. Det kan iof bero på våren också.

Jag rekommenderar verkligen den här kosten.

Kommentarer
Postat av: Alex

Fan vad fint att du gillade det :) jag kom på det nån dag bara:) bra att det kommer till nytta! :D:D

2010-04-22 @ 08:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0