Hemma igen

Igår vid sextiden skickade Mia ett sms till mig och undrade om jag skulle med ut på krogen och ta någon öl med henne. Och ni vet ju hur jag är? Jag bangar inte! Haha.

Jag hade varken pengar eller alkohol, så det blev nyktert för min del. Men det var väldigt trevligt måste jag få säga!

Jag sov kvar hemma hos Mia och kom hem för en timme sedan. Satte mig direkt och kollade på L word. Helt underbar serie. Laddade ner alla säsonger till min dator, men eftersom den fortfarande är på lagning så får jag kolla på tv. Serien går varje kväll på tv400, klockan 22.45. Så jag spelade in avsnittet igår.


Idag tog jag en snabb kaffe med Sofie på furan, och vi skvallrade lite om vad som hade hänt igår, ytterst trevligt måste jag få säga.

Längtar till imorgon! Iiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0