Hemkommen

Sådär ja. Nu har jag kommit hem från stan. Gick bra hoss jobbcoachen.

Sen träffade jag Sofie och Carro. Sofie har en liten hund som heter Tim, vet faktiskt inte vad det är för ras. Och Carro var lite hundvakt åt en hund, tror det var en cockel spaniel. Så himla söt. Haha.

Nej men jag har faktiskt varit så sugen på att skaffa hund den senaste månaden, även om jag vet att det inte skulle gå. Men det skulle vara så mysigt. Och jag tror att jag skulle klara av det praktiska rätt bra. Det ekonomiska skulle det skita sig med på en gång. Haha.

Kanske ska fråga min kära morbror om jag får vara lite hundvakt snart.

Kommentarer
Postat av: maja&mari

fin blogg!

men kanskje du burde fått deg en ny å litt større header? (:

2010-04-12 @ 19:53:18
URL: http://www.mmandm.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0