Angående min diet

Ja, jag tänkte ge lite snabba updates om min diet.

Den går bra, men den hade kunnat gå bättre om jag haft någonting att kliva upp till på mornarna. När jag inte har något att göra, så kan jag sova till klockan fyra på dagarna, utan problem!
Och sen har jag levt på sallad i två dagar eller något.

Frukost, ost/skink sallad. Lunch/middag, ost/skink sallad.
Både i söndags och igår blev det så.

Idag käkade jag bacon med stekta tomater till brunch, och käkade kyckling och baconröra med sallad till.

Skulle ha varit och simmat idag, men varken mamma eller hennes man orkade, så då åkte inte jag heller. Ville verkligen inte simma ensam. Var liksom inte upplagd för det idag när jag hade sett fram emot att åka allihopa.

Jaja, imorgon ska jag upp i tid igen, och så tänkte jag faktiskt ta en promenix. Eventuellt en cykeltur. Får se hur vädret ser ut.

Och för er som undrar, så har jag väl kanske bara gått ner ca 2kg eller något sånt där. Men det är ju för att jag har varit bortrest, och så är jag som sagt väldigt kass på mina regelbundna mattider. Skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0