Designen klar

Nu är min blogg fixad. Cred till Sandra som gjorde den. Tack så himla mycket!

Ikväll har det inte hänt så mycket. Jag och Bob har halloween-pysslat lite. Jag ska vara en trasdocka och därför har jag suttit och sytt fast massa lappar på min klänning. Lite bomull innanför också så det ser ut som min stoppning har åkt ut.

Jag lägger upp bilder nåndag när vi provsminkat och så vidare. Om inte annat på söndag.

Nej, nu ska jag kika lite på tv och sitta inne på chatten.

Ha det bra allihopa

See ya!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Varsågoood! :D



Lär fixa en grej till dock. När inloggningen funkar igen... Hehe!

2009-10-27 @ 04:38:47
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0