Sömnsvårigheter och andra bekymmer

Jag har inte skrivit på hela dagen. Inte funnit något intresse i det helt enkelt.
Vad tyckte ni om låtarna från filmen föresten?


Ja, sömnen går det åt helvete med. Somnade inte förän 05.xx inatt/imorse och vaknade klockan tre.
Fine, det låter som jag vänt på dygnet. Men det har jag inte. Med tanke på att jag sov tre timmar på över ett dygn och kunde inte somna på natten ändå.
Har fått lite av Princess problem verkar det som.

Idag har jag inte satt en fot utanför lägenheten. Får åka in till stan imorgon och köpa Valerina Forte istället.
Fått två tips om att det ska funka hyfsat iaf. Någonting måste jag ju göra!

Imorgon ska jag och Amanda ut. Förmodligen kommer det tre tjejer till också. Kuligt.
Men det var 20 på rockbaren imorgon, så det blev inget med det.
Så förmodligen så drar vi oss mot Saga. En gayklubb här i Göteborg. Tror det skulle vara ladies night eller något sådant.

Men nu hänger allt på att mitt jävla leg kommer imorgon! Gör det inte det, då får jag fan krupp. (Ja jag vet att det är en spädbarnssjukdom, men det är roligt att säga)

Njae, nu ska jag nog ut att suga på mina dödliga cancerpinnar. Höhö.


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0