Pjuh!

Sitter för nuvarande på bussen påväg till Götet. Äntligen!

Igår blev det ju som sagt utgång på Cava. Och jag blev självklart alldeles för full för mitt eget bästa.
Så, bakis på en buss i 7 timmar är inte att rekommendera.

Men det var en skojig kväll igår.
Vi började med att sitta hemma hos Jennifer och dricka öl. Ölspelet spelades, och det är så himla kul med regel.
Sist jag var hos Jennifer och festade så blev det ganska jobbigt. Man fick inte säga "du", "jag" eller namn.
För er som inte vet vad regel innebär, så bestämmer man alltså en regel som måste följas hela leken annars får man dricka x straffklunkar. Igår var det inte så mkt. Tror det bara blev att man inte fick säga några namn.
Jag fick bara straff en gång! Haha. Kuligt.

Idag har varit en bra dag, trots bakfylla och bakisångest. Fick ju träffa min Alexandra! Och hennes lillebror som faktiskt var trevligt den här gången. Haha nejdå, han är så söt så.
Vi käkade lite donken, och sen smet jag och Alexandra ut en sväng medan han stannade kvar med Alex syster Amanda med pojkvän.

Sen var det bara att hoppa på bussen.

Och nu har jag så fruktansvärt ont i rumpan! Gah, gillar inte att åka långt. Det är tråkigt och man får träsmak i arslet.

Just ja, jag är så jäkla duktigt. Vem tror ni har supit bort sitt leg? Jo, jag. Fan.
Lyckades behålla bankkortet men tappade leget och busskortet.
Inte så himla smidigt.


Nej, nu blir det att kanske sova lite. Fast egentligen får jag inte då jag och herr Alex ska sova tidigt ikväll tydligen. För han ska minsann upp klockan fem imorgonbitti. Varför? jo för han ska åka till Thailand. Och... HAN SKA ÅKA TILL FLYGPLATSEN KLOCKAN ELVA!
Varför i hela helvete ska man kliva upp så tidigt då?
Han är som ett barn.
*arg*

ha det så bra allihopa.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0