Ohja

Igår så kom det massa människor hit. Eller ja, massor.. Typ fem styckna eller så.
Det var trevligt. Men dom grabbarna är ju fan värre än brudar. Jennifer skulle ta kort på dom, och hon fick ta om flera gånger för att dom inte blev nöjda med sina poser. Vafan?
Det blev lite shots och för några blev det snefylla. Jag blir så fruktansvärt less på sånt... Känns lite som att det var när man var 15 bast man fick snefyllor och tjöt. Ja, vi alla har fått det.. Ännu en gång bevisat att det är roligare att festa med de som är äldre än mig, eller mogna människor i min ålder.
Idag så har jag inte gjort så jättemycket. Sovit länge, sen åkte jag in till stan och handlade med Jennifer. Vi åkte hit och lagade mat. Mums.. Tacos!
Sen har jag dammsugit, och nu chillar vi. Är så jävla trött kan jag ju säga.
Imorgon så blir det ju fest här. Vi räknade till att det kanske var 15+ som kommer ändå. Ska nog bli skojigt.
Förmodligen utgång. Men med tanke på min ekonomiska situation så får jag bara ta med mig 100-200 spänn eller så.
Sen på lördag ska jag kolla på film med H. Det ska nog bli skojigt tror jag.
Nej, nu ska Jennifer kolla efter lite recept på drinkar. Woho.
FAN MORBROR, kan du laga min dator nu? Haha.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0