Noll fantasi

Jag har inte funnit något intresse i att skriva idag. För det första har jag legat och segat hela dagen, sen så har jag absolut ingen aning om vad jag ska skriva om!

Det var en väldigt trevlig kväll igår. Fast den var knasig, men avslutades bra. Var hemma redan vid halv två någon gång. Första gången det händer. Haha. Ni får inte veta mer om det. TIHI! haha

Idag har jag som sagt bara segat. Jag börjar få ont i halsen, så antagligen kommer jag ligga sjuk... IGEN! Jag orkar verkligen inte med det. En hals som värker, näsa som snorar, kropp som är öm... osv osv. Nej, det funkar icket!
Får ligga hemma och ta det jävligt lugnt och klä mig varmt så kanske det går över.
Någon som vet en mirakelkur? Haha.


Nästa helg kommer min mor med hennes man. Då ska vi iväg på jul på liseberg, och förmodligen gå på något museum. Jaa.. Jag ska gå på museum. Vad hände?
Don't even ask!


Kan tyvärr inte lägga upp bilder från igår, då jag inte har någon sladd. Korkad och glömsk som jag är så glömde jag den i Söderhamn!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0