Mjahadu

Nu har jag duschat och piggnat på mig. Skönt.
Igår satt jag och tänkte på hur mycket jag saknar allt i Hällefors. Samtidigt som jag är fruktansvärt lättad över att inte bo där. Men att sitta vid köksbordet, dricka te och röka (ja vid köksbordet) med Alexandra och Eveline... Det finns egentligen inte mycket som klår det. Där vi pratar om allt och ingenting.
Det lustiga är att vid dessa tillfällen som man bara minns det bra. Man minns inte det dåliga. På både gott och ont.
Men vi har haft våra tvister. Förmodligen mer tvister än bra rök-kvällar, eller? Det kanske är 50/50. Saknar det gör jag iallafall.
Fest ikväll.
See ya!

Kommentarer
Postat av: HÄMLIGTNAMN, HÄHÄ

JAG OCKSÅ!!!!!!!! <3

2009-11-12 @ 22:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0