Läggavsajag

Vad är det med mig? Jag har drömt något varenda natt i nästan en vecka nu. Och det har alltid varit drömmar som handlat om att jag känt mig sviken av någon.
Nej, nu får det fan vara nog!

Jag börjar känna mig lite friskare nu. Hade nog min topp igår. Vilket faktiskt känns skönt.. Att den är över alltså.
Nu har jag mest bara ont i lungorna och har hostan+snuvan kvar. Gött!

Jaja, hinner jag friskna på mig rejält innan fredag så åker jag till Gävle och Jennifer iallafall. Det är behövligt.

Min mamma är så söt, hon ringer och väcker mig imorse bara för att höra om jag lever. Haha.

Näe, nu ska jag försöka sova en smula igen. Sen kanske jag skriver igen.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0