Jävla idioter!

Jag blir så fruktansvärt frustrerad på människor som inte förstår att vissa av deras handlingar kan få andra människor att handla på ett sätt som gör att det kan få konsekvenser. (eller ja, allt man gör får konsekvenser).

Jag är en föredetta självskadare, och den tiden i mitt liv när jag var som värst kommer jag aldrig glömma.
Jag har kämpat som en jävla idiot för att komma ur den onda cirkeln, och då blir jag rent ut sagt förbannad på människor som inte fattar att saker de gör faktiskt kan trigga andra.

Hade någon lagt upp en bild på blod så hade jag blivit triggad av bara tusan. Men folk verkar inte förstå den grejen!

Absolut att man har rätt att lägga upp nästan vad man vill på nätet. Men saker som är stötande eller olagligt får man inte lägga upp.

Oj, dagens i-landsproblem. Men jag blir rädd när folk inte förstår bättre.


Nej, rensa tankarna kanske?

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0