INTE lugn helg

Så, trots att jag trodde att detta skulle bli en lugn helg.. ehm? Det blev det inte.

Ikväll kom jag och Bob på att vi skulle ut på krogen. hon hade lite fulsprit hemma. Så det blev att hoppa in i duschen, sen bege sig av mot stan.
Vi drack nån grogg sen begav vi oss till krogen.
Nån öl, shot, drink och cigarett senare fann vi oss plötsligt bastande hos Eric(k) på öster.
Jag kom på att jag inte ville vakna upp hos någonjag inte ens känner, så vi fixade skjuts.
Nu sitter jag hemma hos min mamma. Skriver lite blogg (kommer förmodligen få skämmas pga alla stavfel imorgon), ska röka lite sen blir det fan sängdags.


Hoppas alla haft en trevlig kväll..

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0