Hatar att skriva med mobilen!!

Ligger i sängen nu och lyssnar på musik.. Från mobilen. Allt sker från min kära mobil just nu då jag inte har någon dator. Den är på lagning hos min morbror och jag känner mig oerhört naken ska ni veta. Usch. Idag har varit skön dag. Jag åkte ju in till stan som sagt. Hämtade ut mitt leg och fikade lite med bob. Sen åkte vi hem, städade, lagade mat, bob gjorde ett par trosor (målade på ett par iaf) och sen kom micke och hälsade på. Snackade skit, skrattade och rökte. Det var mysigt tycker jag. Min dator är iallafall lagad, och jag kommer få den på fredag förmodligen när jag ska till gävle. Då ska jag träffa jennifer och gå på cava som sagt. Blir nog hur jävla underbart som helst! Nej nu ska jag sova lite. Vill ni något så får ni ringa.. Ja, ni som har mitt nummer iaf;-) see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0