Ett knasigt inlägg

Jag har aldrig varit i den här situationen någon gång. Jag vet inte hur man gör!

Förhoppningsvis är jag såpass pigg så jag kan åka till Gävle imorgon. Jennifer skulle tydligen ha klassfest på fredag. Och då ska dom kanske ut också, så vi får se om jag kan hänga med dom då. Pengaproblem!


Just nu blir jag mest bara förbannad. På att jag alltid ska vara den enda som engagerar mig.
När hörde ni av er senast egentligen? "vi måste hålla kontakten". Mhm, in my ass!
Nu tänker jag inte ta kontakt, åka någonstans eller göra någonting förän ni har visat lite engagemang.

Och så vill jag tillbaka till Mallorca. Värme! Åh.

See ya!

Kommentarer
Postat av: .

Själv är man ju tvungen att åka till mallorca... med ANJA LESCHSCHSCHSCINZKA dessutom!

2009-11-04 @ 23:53:17
URL: http://maskihalllonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0