Plottrigt inlägg kanske?

Jag måste ju bara tipsa om den här helt underbara bloggen! Den är ju suverän. Ni måste helt enkelt bara läsa den.

klicka här för att komma till den.

föresten så har jag varit in till stan två gånger idag. Ena gången köpte jag julklappar, och andra gången var jag och Amanda på martinshop. Det var spännande. Två äldre herrar som stog och kollade på porrfilmer. uh, tycker sånt är lite läskigt.
Men det är väl så, när dom inte förstår sig på dagens teknologi. haha.

Jag och Amanda bestämde oss för att pierca oss.. Inte idag dock, utan det blir imorgon.
Var? Bröstvårtan!

Kuligt kuligt.

Hoppas ni har haft en awesome dag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

fin blogg :)

2009-12-02 @ 20:49:01
URL: http://hejbus.blogspot.com/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Ja, jag tror fan det ;) haha!



Nästa vecka är jag helt ledig (tror jag i alla fall), så visst! Någon speciell dag som passar? :)



Haha ojdå! Hon lär ha hunnit bli ganska haj på det där nu?

2009-12-02 @ 23:55:52
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0