Less!

Gaaah!!!
Jag är så förbannat jävla less nu att jag inte vet var jag ska ta vägen. Självklart blir det ju inget Göteborg för min och Bobs del under nyår. Bara för att vissa är så jävla snåla. GAH!!

Nej.. Ta det lugnt nu. Får helt enkelt försöka göra det bästa av saken istället.
Så, vad ska man göra på nyår? Jag har några problem nu.

  • Jag har ingen "nyårs-outfit"
  • Jag hatar mitt hår, så jag vet inte hur jag ska fixa det
  • Jag har ingen plan alls för nyår. Förfest? Fest? krogen? Skippa krogen? what to do?
  • Kanske ska vara nykter?
Ja, några problem som jag inte vet hur jag ska lösa.

Ska hoppa in i duschen nu. Sen blir det stan. Sen jäskväll. en bitter sådan.


Problemet löst. Göteborg, here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0