en liten lista! Den sista för 2009

OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN: Emma Angelica Westlund
FÖDD: Gävle
BOR: Söderhamn
SMEKNAMN:
Bäärta
INTRESSEN: Umgås med folk, festa, resa och träffa nya människor
SKOLA: Ingen

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..
SAKNAT NÅGON? Ja
ÅNGRAT NÅGOT? Jo, det har jag väl.
LJUGIT? Njae
SVIKIT NÅGON? Hoppas inte!
KÄNNT DIG SÄMST? Japp
GRÅTIT? Haha ja på fyllen..
SKRATTAT? Klart jag har
VARIT SJUK? Japp
VARIT UTOMLANDS? Nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN? Ja

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA?
Ibland
SKRATTAR DU OFTA? Jadå
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU? Lugn
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN? Skapligt
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD? -
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR? Japp

KÄRLEK!

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD? Nej
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN? Nej
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID? Jag är en pessimist, så nej.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU? Haha nej
OM JA, VEM? -
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU? Snaggade och tattuerade.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET? Hmm, är väl insidan som räknas mest?
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT? Längre än mig
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT? snaggad!

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN? Rödhårig. Men om man ska gå efter min riktiga hårfärg så är det blond.
ÖGON FÄRG? Blåa
LÅNGT ELLER KORT HÅR? Mellanlångt
SNYGG ELLER FUl? haha. Kan inte jag svara på
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE? Njae

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER? Ibland
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL? Nej
HAR DU LÅNGA NAGLAR? Nej, it doesn't work. Guess why?
SMINKAR DU DIG? Japp
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN? Hahaha, njae. Kan jag inte direkt påstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0