Cornflakeskakor

Ja, idag har varit en speciell dag. Jag gjorde bort mig rejält imorse. Mot en person som inte litar på ord (därav funkar det inte att säga förlåt. Även svårt att göra något då hon bor många mil bort) och en person som inte verkar förstå att alla kan göra tabbar.
Nog om det!

Har umgåtts med Bob hela dagen idag, och det har ju varit trevligt. Vi gjorde tacopaj och cornflakeskakor. Myms!
Blev tyvärr inga bilder, men jag kan lägga in receptet på cornflakeskakorna. Det går jättefort att göra, är billigt och supergott när man är sugen på något.

Recept för 10 kakor ungefär.

Ingredienser
100 g margarin
1 dl sirap
0,75 dl strösocker
3 msk kakao
4 dl cornflakes
1 tsk vaniljsocker

Gör så här
Blanda margarin, sirap, strösocker och kakao. Låt koka ett par minuter.
Tillsätt sedan vaniljsocker och cornflakes.
Häll upp i formar och ställ in i frysen så de stelnar till.

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Alla kan göra tabbar, men det är bara folk som bryr sig om försöker gottgöra det. Att be om ursäkt via sms och Internet är inte speciellt svårt, det kan vem som helst göra. Det tyder inte på att man bryr sig.

2009-12-14 @ 07:45:14
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Att du dessutom tog bort mig från bilddagboken och raderade inlägget i bloggen säger ju bara ännu mer om hur lite du bryr dig. Vad hade du förväntat dig för reaktion efter att ha låtit någon stå och frysa i en timme? Om jag inte hade hört av mig hade jag ju fått vänta ännu längre. Så att du inte kan ta att jag är förbannad som fan bevisar bara att jag har rätt: Du bryr dig inte.

2009-12-14 @ 07:47:31
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0